top of page

Klantgericht communiceren

Klanten zijn het bestaansrecht van je organisatie. Maar hoe stem je je
organisatie op de juiste manier af op je klanten? Hoe zorg je ervoor dat
je de signalen van je klanten herkent? Hoe blijf je flexibel en wendbaar,
zonder het belang van je eigen organisatie uit het oog te verliezen?

Effectieve communicatie, zowel intern als extern, verbaal of schriftelijk,
kun je leren en blijven ontwikkelen. Garantie voor resultaat; en wel zo prettig.

Callcenter

We helpen je groeien in de richting van je klanten, zodat je professioneel en met plezier je klanten bedient.

 

Een greep uit ons aanbod:


Klantgericht telefoneren: klant is koning, maar jij zit aan het roer.

Heb je soms het gevoel dat je klanten je niet willen begrijpen? Kun je meer uit je gesprekken halen? En zijn de complexere gesprekken een uitdaging voor je, waar je graag beter in wilt worden?

Wat je leert:

  • Je wordt beter begrepen.

  • Je hebt meer plezier in je klantgesprekken.

  • Je hebt meer invloed op het verloop van je gesprekken; ook op de meer uitdagende gesprekken.

Commerciële gesprekken voeren: what’s in it for them?

Wil je je prospects of klanten niet ‘lastig vallen’. Ben je niet zo’n
verkooptijger, maar wil je wel resultaat behalen? Vind je het lastig om
verkoopgesprekken af te ronden met een concrete afspraak?

Wat je leert:

  • Met plezier meedenken met de klant.

  • Aantrekkelijk communiceren, aansluiten en afstemmen.

  • Je angsten overwinnen.

  • Meer resultaat uit je commerciële inspanningen.

bomen
“Communication works for those who work at it.” - John Powell
bottom of page